perjantai 27. maaliskuuta 2015

muutto, edistystä ja kisoja!

Heippa kaikki ihanat! Pitkään aikaan en ole taas kirjoittanut, tai tuntuu ainakin siltä vaikka viime postauksesta onkin vasta muutama viikko. Tuntuu kuin aivot olisivat solmussa enkä millään saa järkeviä lauseita muodostettua, noh ehkä tää teksti lähtee tästä rullaamaan loppua kohden.

Viime viikon maanantaina Lumi muutti uudelle tallille, talli Wistille. Aluksi Lumi oli tosi hermostunut muutosta ja ei syönyt kunnolla ja sen mahakin meni ihan sekaisin. Viime viikon lopussa Lumi oli kuitenkin jo asettunut ja mahakin oli kunnossa, syöminen on vieläkin vähän hidasta mutta nyt se kuitenkin syö. Muuton syy on se että kun mulle tarjottiin mahdollisuutta päästä tuonne tallille niin tiesin että mun treenimahdollisuudet ovat niin paljon paremmat kuin kotona että kannatti vaihtaa vaikka ei siellä kuukautta pidempään ollakaan. Lumista on pidetty ihan mielettömän hyvää huolta, kiitokset siitä talli henkilökunnalle! Lumi on viikon aikana ottanut harppauksen eteen ja olen löytänyt ihan uusia nappuloita sen laukasta minkä vuoksi olen taas päässyt parantamaan sen yhtä heikkoutta. Olen saanut tosi makeita pätkiä laukkaa joka ei ole lumin vahvin askel laji koska se menettää helposti tahdin ja rupeaa vain juoksemaan.


Eilen mulla oli estevalmennus missä hypättiin rataa. Mulla oli eniten ongelmia saada Lumin laukka pohkeen eteen, sen seurauksena en saanut hirveästi hyviä hyppyjä ja tuntui siltä että pilaan hevosen vaikka eihän se niin ole. Kyyti ongelmien vuoksi pääsen aika harvoin hyppäämään joten meiltä puuttuu rutiini ja kokemus esteiltä. En saa Lumin laukkaa radan aikana tarpeeksi aktiiviseksi samalla tavalla kuin ratsastaessani sileällä.

Lauantaina hyppään Ypäjän kisoissa 100cm luokan, tavoitteena vain tasainen puhdas rata. Sunnuntaina on mun oman seuran seura koulukisat Laakspohjassa missä menen he B:3 Papulla. Lopuksi muutama uusi kuva Lumista mitkä Tonja otti viimeviikolla!







Loppu huipennuksena pari kuvaa Lumin lempi liikkeistä :-DD

Kaikki jalat ilmaan, selkä kyyryyn ja sitten pukki!




2 kommenttia:

Luen läpi jokaisen kommentin ja jos kommentti ei ole asiallinen se poistetaan välittömästi.

- Lumi on oma hevoseni. Viiu, Papu ja muut hevoset joista kirjoitan ovat liikutettavia/ ratsutettavia.

- Kuvailen Nikon D3100 järjestelmä kameralla putkena toimii perus nikonin: AF-S DX NIKKOR ED 18-55mm 1:3.5-5.6 GII

- Kysy jos jokin mietityttää, vastaan aina.