lauantai 24. maaliskuuta 2012

pullaponit:)

oon keksiny Napsulle uuden lempinimen Pullaponi :D kun musta tuntuu välillä että se on vähän "pullaponi" kun sille pieni pötsikin jo talven aikana on tullut ja ollaan vaan köpötelty ympäri kenttää.
Mut en muista mikä päivä tällä viikkoa oli mutta Napsu meni tosi kivasti! Torstaina me käytiin Wistien maneesilla ja meillä oli rataharjoitukset 1kielto keltaiselle oxerille ja sekin oma vika kun en ratsastanut kunnolla eteen :) Muuten oli siis ihan ÄLYTTÖMÄN hyvä rata ja sain hypätä sen 2 kertaa... poni tuntu tosi kivalle ja hyvältä ja jäätiin hyvällä mielellä oottamaan huomisen kisoja! Tänään kävelin kentällä ilman satulaa reilut 45minuuttia. Ja huomenna siis Hangossa kisat 80cm ja 90cm.
Ja mun kaveri Erica teki uuden bannerin mulle kommentoikaa mitä pidätte!?;)
Lukijakuva 16

lukijakuva 17

3 kommenttia:

  1. no ihan kiva toi bannu mut siin vois olla enemmän jotain ja noi pienet kuvat vähä isompii :)+ rajaus on vähä hutastu... älkää vaa suuttuko mulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kukaan suutu ;) en osaa ite tehä bannereita ni erica tekee mulle aina mut luulen et se ottaa ihan mielellään mielipiteitä vastaan! :D

      Poista
    2. Joo otan mielellään kritiikkiä vastaan että miten niitä voi parantaa (:

      Poista

Luen läpi jokaisen kommentin ja jos kommentti ei ole asiallinen se poistetaan välittömästi.

- Lumi on oma hevoseni. Viiu, Papu ja muut hevoset joista kirjoitan ovat liikutettavia/ ratsutettavia.

- Kuvailen Nikon D3100 järjestelmä kameralla putkena toimii perus nikonin: AF-S DX NIKKOR ED 18-55mm 1:3.5-5.6 GII

- Kysy jos jokin mietityttää, vastaan aina.