torstai 9. helmikuuta 2012

Superponi (köh?)

Anteeks anteeks rakkaat lukijat :) Oon niin surkee blogittaja kun unohdin kokonaan blogin;D

Mut oottehan kaikki käyny kattoo mun you tube käyttäjä tilin? Jos ette ni käykää ihmeessä kattoo idaville1 (<------------Paina).


Eli olin sunnuntaina taas johkun kurssilla, ja Napsu meni TOSIPALJOn paremmin. Me mentiin rataa n.90cm korkeudella ja sit menin sellasta pysty yks askel pysty 5 askelta oxeri ja pystyt oli n. 100cm ja oxeri n. 110cm oli kyll tosi kivaa hypätä Napsun kaa sunnuntaina jne.No Barbin kanssa oon menny nytten pellolla koko ajan, siirtymisiä ja vähän hyppelyitä! Barbin kanssa hyppään nytten n. 3-4 kertaa viikossa pellolla sellasta pientä 70cm korkeaa oxeria ja poni ei oo viellä kieltäny ollenkaan! Eikä kyllä tiputtanukkaan! Barbi on menny tosi hyvin ja Napsu sitä paremmin ja no ei mulla sitten muuta :D Mut jep lupaan päivittää vähän tarkemmin jatkossa!

                                                                 Ja tässä kuva viimesyksyltä:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luen läpi jokaisen kommentin ja jos kommentti ei ole asiallinen se poistetaan välittömästi.

- Lumi on oma hevoseni. Viiu, Papu ja muut hevoset joista kirjoitan ovat liikutettavia/ ratsutettavia.

- Kuvailen Nikon D3100 järjestelmä kameralla putkena toimii perus nikonin: AF-S DX NIKKOR ED 18-55mm 1:3.5-5.6 GII

- Kysy jos jokin mietityttää, vastaan aina.